Leki online – jak kupować?

Znajdź interesujące produkty korzystając z wyszukiwarki lub przeglądając kategorie.

Produkty umieszczaj w koszyku przez klikanie przycisku "dodaj do koszyka".

W każdym momencie możesz zaglądać do koszyka i zmieniać ilość zamówionych artykułów. Informacje o ilości produktów w koszyku i kwocie do zapłaty znajdują się w górnej części strony. Po najechaniu myszką na napis koszyk, rozwija się on pokazując produkty z ilością oraz wartość zamówionych produktów.

Gdy wszystkie produkty będą w koszyku naciśnij przycisk "realizuj zamówienie", a następnie w widoku koszyka "przejdź do realizacji zamówienia"

Krok 1 - Adres.

Wpisz adres, pod który zamówienie ma być dostarczone.

Ewentualnie jeśli jesteś już zarejestrowany - zaloguj się.

Aby złożyć i zrealizować zamówienie nie jest wymagana rejestracja w serwisie.

Konieczne jest podanie numeru telefonu, który służy do szybkiego kontaktu Apteki lub kuriera z Pacjentem, a także do otrzymywania informacji o przesyłce od firm dostarczających (szczególnie ważne gdy przesyłka dostarczana jest do Paczkomatu).

Zgodnie z naszą Polityką Prywatności (Regulamin i Polityka Prywatności) nikomu nie udostępniamy danych Pacjentów; służą one tylko do realizacji zamówienia.

Pole "Nazwa firmy" służy do uzupełnienia nazwy zakładu pracy gdy chcemy aby przesyłka została przesłana do miejsca zatrudnienia. Jest to często wygodna możliwość dla osób, które wiedzą że nie będzie ich w domu gdy przyjdzie listonosz i nie chcą po pracy odbierać przesyłki na poczcie. Pole zostawiamy niewypełnione jeśli przesyłka nie ma być wysyłana do miejsca pracy.

Jeśli Apteka ma wystawić fakturę VAT, zaznacz pole "Chcę otrzymać fakturę VAT". Pojawiająca się poniżej kolejna opcja do zaznaczenia pozwala otrzymać fakturę na inne dane niż adres do wysyłki.

Pole "Uwagi do zamówienia" służy do przekazania Aptece dodatkowych informacji.

Po wpisaniu danych klikamy przycisk "Przejdź do wyboru metody płatności".

Krok 2 - Metoda płatności.

Wybieramy metodę płatności:

  • przelew zwykły (Płatność przelewem na konto apteki),
  • karta kredytowa lub szybki przelew online za pośrednictwem firmy DotPay obsługującej bezpieczne płatności internetowe (Szybka płatność internetowa - DotPay.pl),
  • zapłata przy odbiorze przesyłki (Za pobraniem - płatność przy odbiorze przesyłki).

na tym etapie nie widać kosztów przesyłki; cena dostawy będzie widoczna w następnym kroku przy wyborze sposobu dostawy.

Przejście do następnego kroku nie oznacza złożenia zamówienia - można wrócić i zmienić metodę płatności.

Krok 3 - Metody dostawy

Wybieramy kto ma dostarczyć przesyłkę:

  • Odbiór osobisty w aptece,
  • Paczkomat InPost,
  • Poczta Polska
  • Kurier DPD

Potwierdzamy zapoznanie się z Regulaminem i Polityką Prywatności.

Zachęcamy do zaznaczenia chęci otrzymywania naszego newslettera przez zaznaczenie okienka "subskrypcja newslettera".

Naciśnięcie przycisku "zamówienie z obowiązkiem zapłaty" powoduje złożenie zamówienia.

Krok 4 - Zamówienie.

Wyświetlane jest podsumowanie zamówienia, a na podany na początku adres e-mail przesyłane jest potwierdzenie zawierające informacje o zamówionych produktach, ilościach oraz cenach i kwotę do zapłaty.

Przycisk "Szczegóły mojego zamówienia" pozwala sprawdzić stan realizacji zamówienia.

Jeśli Pacjent składa zamówienie bez rejestracji, jego stan realizacji może być sprawdzany na stronie Śledzenie zamówienia Gościa pod adresem: http://strefalekow.pl/sledzenie-zamowienia-gosc

Aby sprawdzić stan realizacji zamówienia należy na stronie śledzenia wpisać numer zamówienia (jest w e-mailu z potwierdzeniem) oraz adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

Rejestracja w Aptece przez zamianę konta Gość w konto Klienta.

W dolnej części podsumowania zamówienia jest okno, w które należy wpisać wybrane dla siebie hasło i nacisnąć przycisk "Wyślij" by założyć konto w serwisie i zamienić konto "Gościa" w konto "Klienta".

Konto Klienta umożliwia:

  • łatwiejsze śledzenie losów zamówienia
  • szybsze kolejne zakupy bez konieczności wpisywania danych
  • szybkie zamawianie ponowne ulubionych produktów
  • dostęp do specjalnych kategorii promocyjnych
  • możliwość definiowania różnych adresów do wysyłki i faktury
  • łatwiejsze dokonywanie zwrotów

Po otrzymaniu zapłaty (dotyczy zamówień płatnych przelewem) Apteka wysyła e-mail potwierdzający przyjęcie wpłaty.

Zamówienia opłacane za pośrednictwem DotPay (płatne kartą kredytową on-line) są potwierdzane e-mailowo przez system płatności.

W razie jakichkolwiek pytań użyj formularza kontaktu by uzyskać pomoc lub wyjaśnienie. Telefon do kontaktu: 32 3288514.

Po skompletowaniu zamówienia wysyłane są w godzinach popołudniowych.

Nadanie przesyłki potwierdzane jest kolejną wiadomością e-mail na adres podany podczas składania zamówienia.