Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Trzy dni temu otrzymałem maila powiadamiającego o zrealizowaniu zamówienia ale paczka jeszcze do mnie nie dotarła.

Wszystkie przesyłki są wysyłane jako priorytetowe. Poczta Polska ZWYKLE dostarcza je na drugi dzień jednak zdarza się że czas ten wydłuża się do kilku dni.

Bywa też że listonosz nie zostawi awizo lub zostanie ono zagubione. Proszę wtedy napisać email z numerem zamówienia lub skorzystać z formularza kontaktowego. Odeślemy numer przesyłki, z którym będzie można odebrać paczkę na poczcie.

Poczta Polska umożliwia śledzenie przesyłek na stronie internetowej pod adresem: http://sledzenie.poczta-polska.pl/ Po wpisaniu numeru przesyłki system pokaże historię doręczania.

Reklamacje Poczta przyjmuje jeśli po 14 dniach przesyłka nie dotarła do adresata.

Wpisałem nazwę leku w wyszukiwarkę ale pojawia się informacja że nie znaleziono żadnych produktów. Dlaczego nie mogę znaleźć produktu? Jak inaczej go wyszukać?

Możliwości może być kilka:

  • Nazwa leku została wpisana w wyszukiwarkę z błędem - czasami przy wpisywaniu nazwy pojawiają się "literówki", zamienione miejscami litery są traktowane przez program jako inny lek, którego nie ma w bazie => Proszę sprawdzić czy nazwa leku wpisana jest poprawnie.
  • Brak leku w bazie Strefy Leków może być spowodowany jego niedostępnością u dystrybutora; większość preparatów jest dostępna w aptece "od zaraz" lub jest sprowadzana w ciągu jednego, dwóch dni. Niektóre z preparatów mogą być czasowo wstrzymane w obrocie lub wycofane z produkcji czy dystrybucji => Proszę skontaktować się z nami by uzyskać informacje na temat poszukiwanego leku.
  • Kiedy nie jesteśmy pewni jak brzmi dokładna nazwa leku => możemy wpisać w wyszukiwarkę dolegliwość, w przypadku której stosujemy preparat lub kierunek jego działania.
  • Kierując się działaniem leku możemy w jego poszukiwaniu przejrzeć kategorie główne. Podkategorie, pojawiające się po kliknięciu jednej z kategorii głównych, ułatwiają zawężenie wyboru do preparatów precyzyjniej spełniających dany warunek.

W jakiej aptece można odebrać osobiście zamówienie złożone w Strefie Leków?

W chwili obecnej odbiór osobisty jest możliwy tylko w aptece "VITA" w Kobiórze.

Czy zamawiając kilka produktów opłata za przesyłkę będzie dodana jednorazowo do całej paczki czy też doliczona do każdego produktu?

Opłata za przesyłkę dodawana jest do całej paczki bez względu na ilość zawartych w niej produktów. Jeśli wartość zamówionych preparatów przekracza 299 złotych pacjent nie ponosi kosztów przesyłki na terenie Polski.

Więcej o cenach przesyłek w zakładce Koszty dostawy.

Chciałbym dopłacić do zamówienia. Czy mogę zapłacić kartą?

Aby zapłacić kartą należy:

1. wejść na stronę firmy DotPay obsługującej bezpieczne płatności online:

2. w polu "ID sprzedawcy" wpisać numer: 59143

3. w polu "kwota transakcji" wpisać kwotę jaką należy wpłacić

4. w polu "opis transakcji" można wpisać numer zamówienia lub krótką informację, która pomoże dodatkowo zidentyfikować płatność.

5. po kliknięciu przycisku "dalej" przechodzimy do okna wyboru kanału płatności. W górnej części okna wpisany jest odbiorca płatności "Strefa Leków" oraz kwota do zapłaty. Po kliknięciu szarego przycisku "Dokonaj płatności" w dolnej części strony przechodzimy do autoryzacji podając numer karty. System DotPay przesyła mailem informację o płatności do Apteki oraz potwierdzenie dla Pacjenta.

Nie dostaję żadnych e-maili z informacjami o stanie zamówienia.

Powiadomienia e-mail mogą trafiać do folderu spam lub wiadomości niechciane.

Proszę zajrzeć do takiego folderu.

Szczegółowe instrukcje znajdują się na podstronie: https://strefalekow.pl/content/whitelist-25