W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Prywatności".
Zamówienia telefoniczne i konsultacje online: (32) 328 85 14
Wszystkie przesyłki są wysyłane jako priorytetowe. Poczta Polska ZWYKLE dostarcza je na drugi dzień jednak zdarza się że czas ten wydłuża się do kilku dni.
Bywa też że listonosz nie zostawi awizo lub zostanie ono zagubione. Proszę wtedy napisać email z numerem zamówienia lub skorzystać z formularza kontaktowego. Odeślemy numer przesyłki, z którym będzie można odebrać paczkę na poczcie.
Poczta Polska umożliwia śledzenie przesyłek na stronie internetowej pod adresem: http://sledzenie.poczta-polska.pl/ Po wpisaniu numeru przesyłki system pokaże historię doręczania.
Reklamacje Poczta przyjmuje jeśli po 14 dniach przesyłka nie dotarła do adresata.
Możliwości może być kilka:
W chwili obecnej odbiór osobisty jest możliwy tylko w aptece "VITA" w Kobiórze.
Opłata za przesyłkę dodawana jest do całej paczki bez względu na ilość zawartych w niej produktów. Jeśli wartość zamówionych preparatów przekracza 299 złotych pacjent nie ponosi kosztów przesyłki na terenie Polski.
Więcej o cenach przesyłek w zakładce Koszty dostawy.
Aby zapłacić kartą należy:
1. wejść na stronę firmy DotPay obsługującej bezpieczne płatności online:
2. w polu "ID sprzedawcy" wpisać numer: 59143
3. w polu "kwota transakcji" wpisać kwotę jaką należy wpłacić
4. w polu "opis transakcji" można wpisać numer zamówienia lub krótką informację, która pomoże dodatkowo zidentyfikować płatność.
5. po kliknięciu przycisku "dalej" przechodzimy do okna wyboru kanału płatności. W górnej części okna wpisany jest odbiorca płatności "Strefa Leków" oraz kwota do zapłaty. Po kliknięciu szarego przycisku "Dokonaj płatności" w dolnej części strony przechodzimy do autoryzacji podając numer karty. System DotPay przesyła mailem informację o płatności do Apteki oraz potwierdzenie dla Pacjenta.
Powiadomienia e-mail mogą trafiać do folderu spam lub wiadomości niechciane.
Proszę zajrzeć do takiego folderu.
Szczegółowe instrukcje znajdują się na podstronie: https://strefalekow.pl/content/whitelist-25